System Handlu Emisjami Chiny


Strony z zobowiązaniami wynikającymi z Protokołu z Kioto, załącznikami B Strony przyjęły cele ograniczenia lub ograniczenia emisji Te cele są wyrażone jako poziomy dozwolonych emisji lub przypisane kwoty w okresie zobowiązania na okres 2008-2017 Dopuszczalne emisje są podzielone na jednostki wielkości przypisanych jednostek AAU. Handel emisjami, określony w art. 17 Protokołu z Kioto, umożliwia państwom posiadającym jednostki emisji do zbędnych emisji dopuszczonych, ale nie używanych - do sprzedaży tej nadwyżki krajom, które przekroczyły swoje cele W ten sposób powstało nowe towary formę redukcji lub usunięcia emisji Ponieważ dwutlenek węgla jest głównym gazem cieplarnianym, ludzie mówią po prostu handlu węglem Węgiel jest obecnie śledzony i sprzedaje się jak każdy inny towar. Jest to znany jako rynek węgla. Inne jednostki handlowe na rynku węglowym. aby zająć się obawą, że strony mogłyby rozbić jednostki, a następnie nie są w stanie osiągnąć swoich docelowych poziomów emisji, każda ze Stron jest zobowiązana utrzymanie rezerwy ERU, CER, jednostek AAU i RMU w swoim krajowym rejestrze Ta rezerwa, znana jako rezerwy okresu zobowiązań, nie powinna spadać poniżej 90 procent kwoty przyznanej przez Stronę lub 100 procent pięć razy jej ostatniej w zależności od tego, która z nich jest najniższa. Połączenia z krajowymi i regionalnymi systemami handlu uprawnieniami do emisji. Programy handlu uprawnieniami do emisji mogą zostać ustanowione jako instrumenty polityki dotyczącej polityki klimatycznej na szczeblu krajowym i na szczeblu regionalnym W ramach takich systemów rządy określają obowiązki związane z emisjami, które mają zostać osiągnięte przez uczestniczące podmioty. Najistotniejszy jest system handlu uprawnieniami do emisji w Unii Europejskiej. Poprawka 11 CMP 1 w sprawie sposobów, zasad i wytycznych dotyczących handlu emisjami, o których mowa w art. 17 protokołu z Kioto, bardziej. Poprawka 13 CMP 1 w sprawie zasad rozliczania przydzielonych kwot na mocy art. 7 4 Protokół z Kioto więcej. ZAKAŻENIE TRANSAKCJI EMERYTALNEJ. Dlaczego handlu emisjami? System handlu emisjami ETS jest silnym narzędziem politycznym służącym do zarządzania gr Emisja gazów cieplarnianych Emisja gazów cieplarnianych Czapka i handel zachęcają do doskonałości operacyjnej i stanowią zachętę i ścieżkę do wdrażania nowych i istniejących technologii. Instrumentem polityki handlu emisjami jest preferowanie podatków, elastyczności w zakresie kontroli dowodzenia i kontroli oraz wsparcia finansowanego przez podatników ponieważ jest najbardziej efektywnym pod względem ekonomicznym sposobem osiągnięcia określonej maksymalnej redukcji lub celu redukcji emisji. Ma to na celu osiągnięcie celu środowiskowego. Zapewnia wyraźny sygnał cenowy, na podstawie którego można mierzyć inwestycje ograniczające emisję. Sprzedaż nie jest jedynym instrumentem polityki że rządy powinny wykorzystywać, ale nie odgrywać znaczącej roli w handlu, narzucą niepotrzebne koszty i powodują dezorientację w polityce. Trading odpowiada głównym celem polityki dotyczącej zmian klimatycznych skutecznego kierowania kapitału na rynkach w kierunku inwestycji o niskiej emisji zerowej emisji CO2 Aby osiągnąć ten cel dążenie do celu, wymaga tego emisja. Uwzględnienie uprawnień do emisji w celu stworzenia sygnały cenowe dotyczące inwestycji o niskich emisjach dwutlenku węgla. Długoterminowa przejrzystość i przewidywalność reguł, celów i systemów regulacyjnych prowadzących rynki emisji na całym świecie. Odpowiednie okresy zgodności pozwalające firmom skonstruować podejście kupuj lub kupić w celu zmniejszenia emisji w czasie. przepisy zapewniające skuteczność w znalezieniu rozwiązań o najniższych kosztach, gdziekolwiek mają być znalezione Mechanizmy offsetowe stwarzają okazję dla krajów lub sektorów, które jeszcze nie wprowadziły podejścia opartego na zasadzie uprawnień do uczestnictwa w rynku. DŁUGIE TERMINY. powinny dojrzewać i rosnąć, ewoluować i zapewniać szeroki zasięg GHG. Prowadzi to do globalnej ceny węgla i systemu handlu istniejącego na rynkach walutowych, towarowych i długów. Zapewnienie, że węgiel ma odpowiednie powiązania na wszystkich tych rynkach. Zharmonizowane wzorce, ambicje, reguły, monitorowanie i egzekwowanie w ramach szeregu podejść. Struktury i przepisy dotyczące powiązania różnych zastosowań oaches i systemów, bezpośrednio lub poprzez kursy walutowe lub instrumenty rynkowe. Wszystkie uniwersalne mechanizmy kompensacji oparte na weryfikowalnych projektach i standardach redukcji emisji. JEDZIELE W DALSZEJ TERMINIE. Założenie cen węgla na rynek otwiera nowe możliwości inwestycyjne i finansowe. metryki i metody redukcji emisji gazów cieplarnianych w wyniku większych przepływów na rynkach kapitałowych mających na celu finansowanie inwestycji o niskiej zerowej emisji dwutlenku węgla na całym świecie. Handel Emisjami w Chinach Pierwsze raporty z pola Field. View z Tianjin Tower Zdjęcie kredytowe Wikimedia Commons. Editor s note Początkowo firma Tianjin uruchomiła system handlu uprawnieniami do emisji dwutlenku węgla w dniu 26 grudnia 2017 r., a następnie w Shenzhen, Pekinie, Szanghaju i Guangdongu, który stał się piątą ETS działającą w Chinach, po tym jak pięć z siedmiu pilotów zaczęło handlować odpoczynek ma się rozpocząć w 2017 r., łączny poziom wszystkich emisji regulowanych w Chinach przez siedem pilotów będzie drugim co do wielkości w t świat, kierując się tylko Unią Europejską. Chińscy pilotzy handlu emisjami nadchodzą w czasie, gdy kwestie związane ze środowiskiem i klimatem są coraz bardziej w czołówce Chin We wrześniu 2017 r. rząd wydał plan działania dotyczący kontroli zanieczyszczenia powietrza, który zawierał cel ograniczenie węgla do 65% pierwotnego zużycia energii i zakazu stosowania nowych elektrowni węglowych w Pekinie, Szanghaju i Kantonie W zeszłym roku Chiny ogłosiły inwestycje w wysokości 277 mld euro w celu oczyszczania zanieczyszczeń powietrza w ciągu najbliższych pięciu lat Zsumowane, wydarzenia z 2017 r. pokazują, że handel emisjami jest tylko jednym ze sposobów, w jaki Chiny próbują stawić czoła wielu wyzwaniom związanym z klimatem i kwestiami środowiskowymi. ETS z chińskimi charakterystyką. Zdaniem pilotów poczyniono znaczne postępy w eksperymentowaniu z tym, wykorzystywanie ETS w kontekście chińskim Pięć uruchomionych pilotów z powodzeniem zaprojektowało podstawowe bloki, takie jak określenie, w jaki sposób ETS wou Stosują się do różnych typów gazów cieplarnianych, sektorów, wielkości emisji i granic rachunkowości, w jaki sposób przyznawane będą uprawnienia do emisji, określające wielkość trajektorii wachlowania i redukcji w zakresie monitorowania, raportowania, weryfikacji MRV emisji i kilku innych elementów. Zaangażowanie tylko na dwutlenek węgla , piloci pokrywają około 40 do 60 procent całkowitej emisji na terenie miasta lub prowincji, a także mają zastosowanie do elektrowni i innych ciężkich sektorów przemysłu, takich jak stal, cement i produkty petrochemiczne Ponieważ ceny energii elektrycznej są w Chinach bardzo uregulowane, elektrownie nie mogą przechodzić swojej emisji dwutlenku węgla koszty dla konsumentów dzięki cenom energii elektrycznej Dlatego też polityka ta w niewielkim stopniu zachęca do zarządzania energią po stronie popytu Aby rozwiązać ten problem, chińscy piloci również wymagają, aby użytkownicy dużych elektroenergetów składali pozwolenia na emisję do rządu To wyraźna cecha, która komplikuje rachunkowość węgla, ponieważ oznacza to zliczanie emisji z elektrowni i energii elektrycznej u sers, co zwykle prowadzi do podwójnego liczenia Typowy chiński pilot wymaga również weryfikacji danych emitowanych przez osoby trzecie, pozwalając uczestnikom na zakup od 5 do 10 procent emisji, zarezerwować rezerwy na stabilizację cen węgla i ma roczny okres zgodności. Różnice między Pilotami. Pomimo pewnych podobieństw, jak te wspomniane powyżej, chińskie piloci bardzo różnią się od siebie ze względu na różne kontekst ekonomiczny Pekin i Shenzhen mają małe emisje przemysłowe i dużą gospodarkę usługową i są bardziej podatne na szczyt ich emisje w najbliższej przyszłości W celu zwiększenia odsetka emisji objętych systemem handlu emisjami, zarówno Pekin, jak i Shenzhen wymagały od kluczowych firm z sektora usług udziału w programie Pekin jest jedynym pilotem, który wymaga rocznych bezwzględnych redukcji emisji istniejących obiektów w sektory produkcyjne i usługowe Firmy z tych sektorów będą otrzymywać mniej uprawnień co roku ng z 98 procentami ich średniej emisji w latach 2009-2017 w 2017 r. i spadku do poziomu 94 procent w 2017 r. Chociaż elektrownie i instalacje grzewcze nie mają ograniczyć emisji bezwzględnych poprzez system handlu uprawnieniami do emisji, Pekin planuje zastąpienie wszystkich swoich elektrowni węglowych naturalnymi gazu do 2017 r., co wkrótce doprowadzi do śladu emisji szczytowych w wyniku połączenia polityk rynkowych i administracyjnych Firmy z siedzibą w Shenzhen nie są zobowiązani do bezwzględnej redukcji, ale będą musieli zredukować poziom emisji dwutlenku węgla na jednostkę przemysłowej wartości dodanej Produkt krajowy brutto PKB należny do przemysłu o 32 procent poniżej poziomów z 2010 roku w ciągu najbliższych trzech lat, przy jednoczesnym ograniczeniu rocznego bezwzględnego wzrostu emisji do mniej niż 10 procent, przy użyciu roku 2017 jako podstawy. Shenzhen i Tianjin umożliwiają indywidualnym inwestorom i podmiotom, które nie są objęte ETS, np. instytucje finansowe, do udziału w handlu, w wyniku czego większa częstotliwość obrotu i potencjalnie większe wahania cen In fa ct, cena emisyjna w Shenzhen waha się znacznie od RMB 28 do RMB 130 4 5 - 20 w ciągu ostatnich sześciu miesięcy. Całkowita wielkość emisji wynosi około 388 milionów ton Mt, Guangdong to największy ETS w Chinach i drugi co do wielkości w Chinach świat pod względem emisji objętych 1 Guangdong jest najbardziej przejrzystym pilotem ETS w zakresie ujawniania nie tylko liczby przydzielonych uprawnień, ale także zarezerwowanych dla nowych uczestników i interwencji rządowych w celu ustabilizowania rynku Te informacje są zazwyczaj przechowywane w prywatnych ETS w innych krajach Pilotowie Guangdong są również jedynym pilotem, który zobowiązuje przedsiębiorstwa do wykupienia części swoich uprawnień poprzez aukcję w wysokości 3 procent całości w 2017 r., a do 2017 r. wzrośnie do 10 procent, co przyniesie co najmniej 101 milionów RMB w wysokości 630 milionów 101 mln euro na sfinansowanie działań związanych z redukcją emisji. Shanghai rozbudował zasięg ETS, aby wymagało od sześciu lotnisk z siedzibą w Szanghaju złożenia zezwoleń na emisję krajowych lotów handlowych Teoretycznie Szanghaj s o regulować emisje w lotnictwie można zwiększyć jako środek porównywalny z staraniami UE o włączenie lotnictwa do europejskiego EU ETS Szanghaj również wyróżnia się spośród innych pilotów, uznając wysiłki przedsiębiorstw w zakresie oszczędności energii retrospektywnie Zgodnie z zasadą alokacji w Szanghaju firmy mogą być przyznawane dodatkowe dodatki na dwutlenek węgla do działań w zakresie oszczędzania energii podejmowanych w latach 2006 i 2011. Nieobecność pilotów. Podczas gdy dwóch z siedmiu pilotów zaczęło jeszcze handlować, urzędnicy lokalni i krajowi już studiują, jak potencjalnie wykraczać poza programy pilotażowe. Rozwój i komisje reformatorskie z Pekinu , Tianjin, Mongolia Wewnętrzna, Hebei, Shanxi i Shangdong niedawno podpisały memorandum zgadzające się na badania nad transgranicznym handlem emisjami Na szczeblu krajowym rząd zleciła również badania mające na celu zbadanie, jak wyglądałby krajowy system. praktycznymi przeszkodami w skalowaniu krajowego systemu handlu uprawnieniami do emisji jest to, że wszyscy piloci używają nieco innej aplikacji Z powodu różnorodności istniejących pilotów i lokalnych uwarunkowań w Chinach rozwinięty lub krajowy system handlu uprawnieniami do emisji może być zbudowany na niektórych wspólnych elementach, takich jak MRV, a jednocześnie umożliwiać władzom lokalnym pewną elastyczność w innych blokach budulcowych. Krajowa Komisja Rozwoju i Reform NDRC już działa w celu stworzenia wspólnej podstawy W listopadzie 2017 r. NDRC opublikowało wytyczne dotyczące rachunkowości i sprawozdawczości w zakresie gazów cieplarnianych w 10 branżach, a opracowywano wytyczne dla 10 innych branż NDRC pracuje także nad opracowaniem krajowego systemu rejestracji emisji gazów cieplarnianych przez kluczowe przedsiębiorstwa, począwszy od 2017 r. Z drugiej strony różnice w pilotażach mogą być wystarczająco istotne, aby rząd nie próbował zwiększać skali, łącząc je, a raczej opracuje jednolity system krajowy oparty na wnioskach wyciągniętych przez pilotów. handlu emisjami jest kolejną zagadką, która musi zostać rozwiązana Pekin i Shenzhen zdały przepisy lokalne w celu wsparcia ETS, inne osoby tworzące system handlu uprawnieniami do emisji poprzez rozkazy administracyjne Na szczeblu krajowym potrzebna jest solidna podstawa prawna, aby zwiększyć zasięg ETS NDRC prowadzi wysiłki w celu sfinalizowania opracowywania prawa dotyczącego zmian klimatu, które może wymagać niezbędnego prawnego zezwolenia. piloci są obecnie zakazani przez rząd do tworzenia produktów pochodnych, takich jak kontrakty futures. Jednakże, aby ETS był skutecznym mechanizmem redukcji emisji, rynek musi mieć rozsądną płynność w celu dostarczenia wiarygodnych sygnałów cenowych i dostosowania się do różnych strategii zgodności. Pierwszy krok Kilometra Journey. Wilele piloty są ogólnie funkcjonujące jak dotychczas zaprojektowane, ale nadal można zobaczyć, czy eksperyment ETS w Chinach jest udany W tym roku może być wczesne wskazanie, że większość pilotów ETS zakończy pierwszy okres ich zgodności, cały cykl działań, takich jak alokacja uprawnień, handel zezwoleniami i składanie dodatków można ocenić dla po raz pierwszy Wnioski wyciągnięte z tych pilotów mogą pomóc określić, w jaki sposób systemy handlu uprawnieniami do emisji będą oddziaływać na emisje w Chinach i apetyt na węgiel i mogą świadczyć o tym, czy kraj podejdzie do krajowego systemu handlu uprawnieniami do emisji dwutlenku węgla.1 Guangdong współpracuje również z Kalifornią w sprawie handlu emisjami dzieląc dane dotyczące emisji i inne informacje Kalifornii współpracuje również z Shenzhen w zakresie pilotażowego systemu ETS.

Comments