Moja Opłacalna Strategia Forex


Mój system handlu walutami Forex jest prostym zyskiem, zrozumiesz siły, które wpływają na rynek Forex, postępuj zgodnie z tym konsekwentnie, a otrzymasz zyskowne wyniki. Będziesz handlować na wszystkich rynkach system stosuje się do innych płynnych rynków, takich jak złoto, olej, indeksy, zapasy 1 ryzyka na czas handlu Tylko ryzykuję 1 moje konto na każdym handlu, który można dostosować w oparciu o profil ryzyka. Po stronie zysku nie wchodzę w handel, chyba że mam co najmniej 3 potencjalny zysk na jeden handel to może wzrosnąć do 10 na handel. Handel w oparciu o działanie cenowe Brak wskaźników fantazyjnych lub opóźniających, handlu na podstawie tego, co mi mówi rynek, a nie co wskazywał wskaźnik lub magiczna formuła. Analiza ramek czasowych w kolejności aby uzyskać lepszą dokładność, wykonuję kilka analiz ramek czasowych, jeśli wszystko jest w kolejce, handluję tym. Plan bankowy Mój system pozwala mi opracować plan handlowy na każdy dzień, w którym pary walutowe handlują, w którym kierunku i możliwych poziomach wejścia Obserwatorzy sieci Ver spróbować odgadnąć, gdzie rynek zmierza tendencje rynkowe Guessing jest niebezpieczne, ponieważ przez większość czasu podejmujemy decyzje dotyczące zakupu i sprzedaży w oparciu o to, co myślimy, że rynek może zrobić złe decyzje w oparciu o uprzedzenia, które powstało z powodu subiektywna metodologia, czy też w jakiejś publikacji, którą przeczytaliśmy, lub co handlował nasz kumpel powiedział nam Ponad 10 lat bieżących doświadczeń pokazuje mi bardzo wyraźnie, że niemożliwe jest uzyskanie konsekwentnych wyników, zgadując rynek. Co robię Zamiast próbować zgadnij, gdzie rynek zmierza, handluję według tego, co rynek mówi mi, że próbuję zidentyfikować sytuację rynkową i bazę na tym warunku Jeśli rynek mówi mi, że ma duże prawdopodobieństwo, by podnieść się, będę próbował znaleźć długie okazje jeśli mówi mi, że ma duże prawdopodobieństwo upadku, spróbuję znaleźć krótkie okazje, jeśli rynek sięga, szukam naszego wejścia na dole lub na górze zakresu Innymi słowy, zawsze dostosowuję się do mojego strategia do konkretnego warunku rynkowego i nigdy nie spodziewaj się, że rynek przystosuje się do tego, w jaki handluje się. Wpisy marketingowe. Międzynarodowi handlowi walutowi opierają swoje decyzje handlowe na wskaźniku technicznym. Problem polega na tym, że większość wskaźników to prosta formuła zastosowana do zamknięcia ceny, otwarcia , na wysokim lub niskim poziomie przez określony czas Czas rzeczywiście może nam powiedzieć, jak zachowywał się rynek w tym konkretnym okresie, ale wierzę, że to nie ma nic wspólnego z przyszłym zachowaniem rynku. Co ja wchodzę na rynek oparte na akcie cenowym Rynek sam mówi mi, aby wejść do niego, gdy ma większe prawdopodobieństwo kierowania w jedną stronę nad drugą Jest prostą i obiektywną metodologią handlu, która może pomóc uzyskać spójne wyniki. Risk-reward ratio. Most handlowców bazują na ich strategie na dobrej dokładności Dokładność systemu odnosi się do liczby pozytywnych transakcji w odniesieniu do wszystkich transakcji na wybrany okres czasu. Jest jednak jeden niewielki problem, którego nigdy nie mamy kontroli nad dokładnością e system Rynek decyduje o tym, czy idzie w górę czy na dół, tak że dokładność poprzednich 10 transakcji nie ma nic wspólnego z dokładnością kolejnych 10 transakcji. Co robię zamiast handlu opartego na dobrej dokładności handlu na podstawie dobry współczynnik wynagrodzenia za ryzyko RRR RRR odnosi się do ilu pipsów, które ryzykuję i ile pipsów chciałbym zarobić na jednym handlu w zestawie transakcji Kiedy opieram moje transakcje na dobrym RRR, mogę mieć taką samą ilość wygrywanie i utrata transakcji i nadal dobre wyniki handlowe W ten sposób nie będę zależeć od dokładności systemu, aby uzyskać spójne wyniki Ponadto umożliwia stresowi wolny handel. Trading plan. Na początku dnia kończę się w krótkim okresie i długoterminowe plany handlowe Każdego dnia analizuję długoterminowe wykresy, aby ustalić, które pary walutowe będę patrzeć na szansę handlową, a krótkoterminowe wykresy, aby określić, co rynek musi zrobić, aby mnie przygotować do handlu pomaga mi stworzyć bardzo dobrze zorganizowany plan i tra z większą dyscypliną. Zarządzanie ryzykiem, ryzykiem i pieniędzmi. Są to aspekty handlu, które są często zapominane, chociaż są bardzo ważne, o czym śmiesz mówić, że są one jeszcze ważniejsze niż wejścia na rynek Zarządzanie ryzykiem odnosi się do metodologii stosowanej do Określ, ile ryzyka na każdym handlu Zarządzanie pieniędzmi odnosi się do metodologii stosowanej w celu określenia, jak duży jest nasz następny handel, aby określić wielkość pozycji Zarządzanie handlem to sposób zarządzania naszym handlem, gdy już jesteśmy w nim częściowym zyskiem, piramida itp. koniec dnia, wszystko, co robię, to korzystanie z prawdopodobieństwa na mojej korzyść. Możesz handlować przy użyciu naszej strategii, aby uzyskać spójne wyniki, kliknij tutaj, aby dowiedzieć się więcej o moim programie szkoleniowym. Najważniejsze artykuły. Free Education. Forex Trading Strategy. Nick s Forex Price Action Strategy. Witam w najnowszym wydaniu mojej strategii handlowej Forex Moja strategia handlu forex oparta jest wyłącznie na akcie cenowym, bez wskaźników, nie ma mylących technik, po prostu czystej cenie. Mam bee rozwijanie, dostosowywanie i ulepszanie mojej strategii działania cen od 2005 r. Ta strategia handlowa to dziesięć lat, dzięki czemu przetrwały one znaczące zmiany warunków rynkowych, wysokie okresy zmienności, niskie okresy niestabilności i wszystko inne na rynku Forex. to jest piękno handlu strategią działania cenowego. Strategia oparta na bazie danych jest zablokowana na warunkach rynkowych, które zostały stworzone z myślą o działaniach cenowych płynnych, łatwo dostosowuje się do zmieniających się warunków, do różnych par, do różnych ram czasowych, a nawet dla różnych przedsiębiorców co ważne, działania na ceny pozwalają na utrzymanie handlu w prosty sposób. Keeping Your Trading Simple. The kluczową zasadą mojej strategii handlowej Forex jest utrzymanie handlu proste Jestem przeciwko ponad komplikowanie handlu Ponieważ prostsze strategii jest, tym bardziej skuteczne będzie jak handlowiec. Jednym z głównych celów mojej strategii działania na rzecz cen jest utrzymanie czystości w moich wykresach. Jedyne, co umieję na swoich wykresach, to wsparcie i opór e te obszary wsparcia i oporu w połączeniu z analizą świecową do handlu Forex Pakowanie moich wykresów pełnych wskaźników uniemożliwiłoby mi przeczytanie akcji cenowej. Trading bez wskaźników sprawia, że ​​moja strategia handlu walutami jest prosta, bez stresu i wysoce skuteczna Co to jest czysty wykres Forex wygląda jak obraz mojego wykresu w wysokości 4 hrywien EUR. Moja czysta i prosta strategia handlu forex. Ten wykres jest jasny i łatwy do zrozumienia, nie ma nic, co cię odciąga od czytania cen To dlatego uwielbiam moją strategię handlu forex Niektóre strategie handlowe są absolutnie bałagan wskaźników Sprawdź obraz poniżej, niektórzy ludzie rzeczywiście handlować, takie jak to. Jednak niechlujny wskaźnik oparty strategii Forex. Wybywałbyś się do handlu jak this. Indicators Wymagane dla tej strategii Trading. So handlu moich Strategia handlu Forex Nie używam wskaźników. Ogólnie nie lubię używać wskaźników Forex, ponieważ uważam, że dane są bezwartościowe, ponieważ tracą aktualną cenę Jeśli chcesz być w tej chwili i wziąć t radia oparte na tym, co dzieje się teraz teraz musisz bazować na bieżących cenach Action. Which pary walutowe można handlu skutecznie przy użyciu Forex Price Action. My Forex Trading strategii będzie działać na dowolnej pary walutowej, która jest swobodnie pływające i regularnie sprzedawane. Dzieje się tak dlatego, ponieważ moja metoda opiera się na działaniu cenowym. Oznacza to, że można użyć tej strategii handlowej do pomyślnego handlu dowolną parą walutową, którą znajdziesz na platformie handlu walutami Forex. Mówiąc to, osobiście wolę skoncentrować się tylko na kilku parach walutowych w jednym czas uważam, że zbyt rozpraszający, aby spróbować śledzić zbyt wiele par na raz. Jedzie głównie handlu EUR USD, USD CAD i AUD USD generalnie handlu tych par walutowych, ponieważ są one najbardziej przewidywalne i ich ruch jest gładszy Nie don t znajdź przypadkowe skoki, chyba że pojawiły się bardzo nieoczekiwane nowości, co jest dość rzadkie. Jeśli wolisz wykupić konkretną sesję Forex, taką jak sesja w Londynie, Nowym Jorku i Azji, wybierz główne pary walutowe t kapelusz jest aktywny w tamtych czasach. Działanie transakcji handlowej działa lepiej na dłuższych ramkach czasowych. Ponieważ ten system handlu walutami oparty jest na działaniu cenowym, możesz sprzedawać dowolną ramę czasową z jednej godziny i powyżej. Głównie koncentruję się na jednej godzinie, czterech godzinach i wykresy dzienne Są to konsekwentnie najbardziej dochodowe, ponieważ wzorce są łatwiejsze do zauważenia i prowadzą do bardziej spójnych zysków. Typy analizy działań cenowych. Korzystam z dwóch form analizy działań cenowych. Sprzedaż i linie oporu. Analiza. Analog Wprowadź transakcje za pomocą Mojej strategii handlowej na rynku Forex. Ze względu na niedawną niepewność ekonomiczną i kraje, które straciły ratingi kredytowe itp., Kursy walutowe są normalnie prowadzone, co doprowadziło mnie do wycofywania się wyłącznie z odwrócenia. Szukam silnych ustawień odwracania tworzących się na szczycie moje obszary wsparcia i oporu Kiedy wzór uformuje się, co wskazuje na odwrócenie, ustala się cenę progową i wchodzi w handel I robię kilka branż tygodniowo. Cele strategiczne dotyczące handlu i cele. y cele są średnio 80 pipsów Przestań Moje postoje są średnio 40 pipsów. Te cele i przystanki różnią się w różnych warunkach rynkowych Zwykle pozwalam na działanie cenowe w celu ustalenia mojego celu i zatrzymania Oznacza to, że przeczytam świece i ustawię stopę na podstawie ostatnich wysokie i niskie Zwykłe miejsce na przystanek będzie powyżej lub poniżej ostatniego wysokiego lub niskiego. Jak dostosować strategię obrotu wokół wiadomości prasowych. Używam kalendarza Forex do śledzenia danych ekonomicznych statystycznie stwierdziłem, że robię nie muszę unikać handlu podczas wydarzeń o wysokim wpływie W rzeczywistości poprzez wymianę handlową za pośrednictwem większości publikacji informacyjnych kończę się coraz większym zyskiem. Zarówno banki, jak i inne duże instytucje handlowe płacą miliony analityków i danych, co pozwala im na wykształcone przypuszczenie o nadchodzących ekonomicznych publikacje danych Te przypuszczenia są uwzględniane w cenie przed publikacją danych. Jeśli handel utworzy formę przed ważnym wydaniem danych ekonomicznych, może to oznaczać, że duże instytucje zajmują pozycję za uwolnienie Jeśli akcja cena mówi Ci, że jest krótka, zazwyczaj jest jakiś powód. Jedyne co mogę uniknąć to nieprzewidywalna nowość lub bardzo wysoka nowość, oto krótka lista. Szepty liderów banków centralnych lub polityków. wszystko bezpośrednio związane z oprocentowaniem. NFP raport, nazwa zmieniła się w przeszłości do raportu o zmianach w zatrudnieniu poza rolnictwem. Powinieneś też uważać na ważne spotkania polityczne, takie jak szczyty G7 i G8 Ostatni szczyt G7 w czerwcu 2017 r. spowodował wiele nieprzewidywalnych ruchów w Euro. For w większości przypadków wiadomości mogą być bezpiecznie ignorowane Jedyną rzeczą, której nie robię, jest wejście w handel, który jest wyzwalany przez nowości Newsy oparte ruchy mają tendencję do szybkiego powrotu, więc jeśli mam wyzwalacz wejścia , Usuwam go przed każdym ważnym wydaniem wiadomości. Jak widać, moja strategia handlu forex jest prosta i pozwoli Ci na pipsy w każdych warunkach rynkowych, z prawie każdej parze walut Forex. My najbardziej zyskiem Trading Strategy. Sophia Todorova jest t gospodarzem salonu handlowego na londyńską sesję Ona ma doświadczenie w nauczaniu i psychologii, a jako taka rozkoszuje się pomysłem pomocy nowym przedsiębiorcom w ich drodze do sukcesu w handlu Forex Analiza techniczna to jej pasja Wykresy mówią i słucha. Najbardziej dochodowa strategia handlu walutowego, którą mam do dyspozycji, działa jak urok na dowolnym poziomie konta Niezależnie od tego, czy jesteś skalperem, czy handlarzem huśtawki, będziesz w stanie skorzystać z niego Ta strategia nazywana jest Stand Byside Ta strategia handlowa pracuje na najlepszych rynkach niesymetrycznych, bezkierunkowych Nie ma znaczenia, aby brzmieć swobodnie, mogę bez wątpienia powiedzieć, że jest to najbardziej bezwzględny, pewny sposób, aby zagwarantować, że nie będziesz tracić pieniędzy podczas dnia handlowego W takim dniu, jak dzisiaj mam tendencję do stosowania tej strategii dużo, a uważam, że jest to niezbędne umiejętności przetrwania handlowego. Nauczyłem się ciężko, że próbując wymusić handel, gdy nie ma solidnych ustawień handlowych jest bardzo ryzykowne i jest najszybszym sposobem na utratę konta Cha rts wydają się być wypełniona mieszanymi sygnałami w tej chwili To jest świetny moment, aby nadrobić zaległości w pewnym czytaniu, które miałeś sens zrobić, czy tylko o czymkolwiek innym, z wyjątkiem obrotu Still, jeśli masz to swędzenie, a ty musisz handlować , spróbuj zrobić to na koncie z praktyką, a nie na żywo. Jeśli znajdziesz dobry układ, zarejestruj się w odpowiednim wymiarze pozycji w tym lekkim okresie płynności. Rynki w większości przypadków oferują wiele możliwości handlowych, więc jest to rzeczywiście bezcelowe starając się wymusić handel, gdy rynki spoczywają Dobry przedsiębiorca wie, kiedy odstąpić. Miał wielki weekend, wszyscy i dziękuję za przeczytanie tych artykułów, które zobaczymy w przyszłym tygodniu W międzyczasie spróbujmy zrelaksować się i zrobić coś zabawnego Jak Wielki J Livermore powiedział: "Wielki" to siedzenie oczekujące, a nie myślenie Jak mówisz, są chwile, kiedy najlepszą rzeczą jest zaczekać na rynek, aby kształtować się i pozwolić budować pozycje, aby wejść, gdy szansa przychodzi pukanie cierpliwości, cierpliwości jest kluczem. Czas to nie pieniądz Czas to czas, pieniądze to pieniądze J L. Hi Kebaya Wszyscy mamy te czasy, kiedy powinniśmy stać na bok Cieszę się, że znalazłeś artykuł z zadowoleniem, a Dziękuję za komentarz. Powitanie, Hesam Cieszę się, że mogę pomóc Dziękuję i mam wspaniały weekend. Dziękuję ci sophia za Twoje naprawdę dobre i przydatne artykuły, tkankę za pomoc dla kogoś takiego jak ja p mieć dobry weekend Hesam.

Comments